Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

Kom in contact met ons

Krachtig subsidieadvies

19 oktober 2021, 14:27Aangepast 20 oktober 2021, 18:48

Subvention is de trotse ontwikkelaar van een klantportaal. Op 19 oktober 2021 opende het portaal haar deuren voor woningcorporaties. Team Woningcorporaties ging langs bij de eerste gebruikers met het geboortekaartje en een typisch Twents gebruik bij geboorte: krentenwegge!

‘Geweldig om real time inzicht te hebben’

Een aantal klanten heeft in de pilotfase Subvention geholpen met feedback op het portaal. Deze klanten maken allemaal gebruik van het Full Service Concept (FSC) van Subvention. Team Woningcorporaties maakte op de ‘geboortedag’ van het klantportaal, 19 oktober, een toer door Nederland om die eerste gebruikers van het klantportaal te verblijden met het geboortekaartje én de krentenwegge.

Eén van die klanten is Diana Splinter van woningcorporatie Actium. Zij is erg enthousiast over de samenwerking met Subvention en vooral het nieuwe klantportaal: ‘Geweldig om real time inzicht te hebben!’.

Klantportaal voor woningcorporaties

Woningcorporaties hebben vaak meerdere projecten en verschillende subsidieaanvragen tegelijk lopen, wat vaak honderden woningen betreft. Het klantportaal is hierbij van grote meerwaarde in de informatieverstrekking.

Het klantportaal is ontwikkeld voor afnemers van het Full Service Concept van Subvention. Bij een Full Service Concept nemen gespecialiseerde adviseurs de subsidiewerving van begin tot eind uit handen. Zij zorgen voor:

  • Het periodiek doorspreken van projecten en signaleren van de subsidiemogelijkheden.
  • Het verzorgen van het aanvraagtraject tot en met de afronding.
  • Proactieve kennisdeling van onder andere belangrijke deadlines en komende subsidieregelingen.
  • En vanaf nu een klantportaal dat overzicht van en inzicht in lopende aanvragen biedt en meer.

Klaar om aan te melden?

In de volgende situatie kun je gebruikmaken van het nieuwe klantportaal:

  • Je bent klant van Subvention.
  • Je hebt als woningcorporatie een overeenkomst volgens het Full Service Concept.
  • Je hebt inloggegevens ontvangen van Subvention. Niets ontvangen? Vraag het na bij jouw adviseur!

Inloggen klantportaal

Deel deze pagina op:
Stel je vraag aan Frederique

Ook interessant