30 mei 2022, 14:00Aangepast 8 juni 2022, 13:52

In ons Sociaal Jaarverslag staat de mens centraal. We laten zien wat we samen met klanten en relaties bereikten, maar ook wat we doen op het gebied van MVO, vitaliteit en ontwikkeling.

Wat staat er in het Sociaal Jaarverslag 2021?

In 2021 waren flexibiliteit en (online) verbinding belangrijke factoren binnen Subvention. De ene periode konden we wel fysiek afspreken met collega’s en relaties, de andere periode zaten we vooral weer thuis te werken.

In het jaarverslag laten we zien wat we doen en met wie we dat doen. Onze propositie ‘de mens centraal’ is het fundament voor de omgang met klanten en relaties maar ook voor zaken als MVO, vitaliteit en ontwikkeling.

Sociaal jaarverslag Subvention 2021
Klik op de afbeelding om het jaarverslag te openen (pdf).

Juist nu: Ontwikkeling

We ontwikkelden in 2020 de Strategiekaart ‘de stip aan de Subvention-horizon’ waar vanaf 2021 echt aan gewerkt is. De werkzaamheden en acties lees je in het jaarverslag. De visie van Subvention is koploper worden in het met subsidies versnellen van duurzame projecten. Daar gaan we voor en we hebben ook dit jaar weer mooie stappen gezet.

MVO blijft belangrijk thema

We zetten ons maatschappelijk in tijdens onze vrijwilligersdag Subvention DOET! Daarnaast hebben we in ons werk aandacht voor duurzaamheid in de breedste zin van het woord. Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit helpt om medewerkers voor langere tijd aan onze organisatie te binden.

Jaarverslag resultaat van manier van werken

We zijn trots op onze organisatie en willen onszelf telkens blijven uitdagen en vernieuwen. De basishouding om het altijd beter en slimmer te willen doen, zorgt ervoor dat we nooit achterover gaan leunen. Ons Sociaal Jaarverslag 2021 is het resultaat van die proactieve houding op alle besproken thema’s.

Deel deze pagina op:
Stel je vraag aan Rick