In ons Sociaal Jaarverslag staat de mens centraal. We laten zien wat we samen met klanten en relaties bereikten, maar ook wat we doen op het gebied van MVO, vitaliteit en ontwikkeling.

Wat staat er in het Sociaal Jaarverslag 2020?

2020 stond in het teken van COVID-19. Dat betekende thuiswerken, weinig klantbezoeken, extra aandacht voor communicatie en voor alles een digitaal alternatief. Extra belangrijk dus om dit jaar de mens centraal te zetten voor de verbinding tussen collega’s, klanten en relaties.

In het jaarverslag laten we zien wat we doen en met wie we dat doen. Onze propositie ‘de mens centraal’ is het fundament voor de omgang met klanten en relaties maar ook voor zaken als MVO, vitaliteit en ontwikkeling.

Voorblad van Sociaal Jaarverslag Subvention 2020
Klik op de afbeelding om het jaarverslag te openen (pdf).

Juist nu: Ontwikkeling

Het jaar 2020 stond ook in het teken van ontwikkeling. Van persoonlijke ontwikkeling tot organisatieontwikkeling. Subvention greep dit jaar aan om een start te maken met de strategie ‘de stip aan de Subvention-horizon’. De basis staat en wordt in 2021 verder uitgerold.

MVO blijft belangrijk thema

We zetten ons maatschappelijk in tijdens onze vrijwilligersdag Subvention DOET! Daarnaast hebben we in ons werk aandacht voor duurzaamheid in de breedste zin van het woord. Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit helpt om medewerkers voor langere tijd aan onze organisatie te binden.

Jaarverslag resultaat van manier van werken

We zijn trots op onze organisatie en willen onszelf telkens blijven uitdagen en vernieuwen. De basishouding om het altijd beter en slimmer te willen doen, zorgt ervoor dat we nooit achterover gaan leunen. Ons Sociaal Jaarverslag 2020 is het resultaat van die proactieve houding op alle besproken thema’s.

Ook interessant

Stel jouw subsidievraag aan SharonMijn subsidievraag